Isnin, 6 Mei 2013

keluarga sambion: ramalan nostradamus tentang akhir zaman

http://heliconia.wordpress.com/

2 ulasan:

  1. KESULTANAN AHLUL BAIT & TURKI UTHMANIYAH

    Pada Era Turki Uthmaniyah, Peranan Kesultanan Ahlul Bait di Nusantara ini diibaratkan sebagai "Duta kecil kepada Turki Uthmaniyah". Kesultanan Ahlul Bait di Nusantara menjadi penghubung kepada Kerajaan Turki Uthmaniyah yang masa itu dikenali sebagai Payung Umaah Islam di seluruh Dunia Islam.

    Sultan-sultan di Nusantara diibaratkan seperti "Sultan Kecil Turki Uthmaniyah", (Wakil Turki Uthmaniayah) Sultan Turki Uthmaniyah pada masa itu adalah Sultan Besar kepada seluruh Dunia Islam.

    Segala Fatwa, perdagangan dan Kebudayaan, hubungan diplomatik adalah daripada Kerajaan Turki Uthmaniayah, Kesultanan Ahlul Bait di Nusantara ini adalah "negeri naungan" kepada Kerajaan Turki Uthmaniyah.

    Kerajaan Turki Uthmaniyah bertanggungjawab menaungi kesemua Kerajaan Islam (Dunia Islam), cuma selepas beberapa dekad, Kerajaan Turki Uthmaniyah mula melemah dengan pelbagai masalah dalaman, Para penjajah sudah mula menyelusup masuk untuk memecah belahkan Kesultanan Ahlul Bait di Nusantara ini, dengan kedatangan para penjajah ini seperti Protugis,Belanda,Sepanyol,Perancis,Inggeris,German, dan Amerika ke Nusantara, mereka telah menjajah dan memisahkan (memecah belahkan) seluruh wilayah nusantara agar tidak bersatu di bawah satu pemerintahan Turki Uthmaniyah.

    KESIMPULAN

    Untuk kebangkitan Kesultanan Ahlul Bait kali kedua, Nusantara akan menjadi Empayar Islam untuk kebangkitan Islam kali kedua, Para Sultan-Sultan Nusantara Allah akan angkat darjat mereka menjadi Sultan Besar yang melindungi menaungi Seluruh Dunia Islam (Menjadi Wakil Khalifah Imam Mahadi) untuk berdakwah dan berjuang ke seluruh Dunia.

    Sekarang kita semua menuju ambang kemenangan Islam, iaitu kita sedang berada di Kebangkitan Era Empayar (Kebangkitan Kesultanan Ahlul Bait) di Nusantara.

    Pentadbir utama Kesultanan Ahlul Bait Nusantara dan Kerajaan Islam merangkap Ketua Sultan (Amirul Al-Sultan Wa-Daulah) adalah "Sayidina Fata Al-Hasyimi R.A K.W.J" yang merupakan "ketua kabilah" dan ketua penguasa yang dilantik Allah untuk menjaga wilayah Nusantara sekaligus mengetuai Islam di Nusantara sebelum ketibaan rasmi Sayidina Imam Mahadi Al-Muntazar A.S dan Sayyidina Abuya Fata At-Tamimi R.A, kesemuanya akan diserahkan segala isi dan kerajaannya kepada Khalifah Mujadid (Imam Mahadi) yang Allah datangkan Khas untuk kebangkitan islam kali kedua di bumi timur Nusantara.

    Marilah kita semua bersatu dibawah payung Sultan yang Haq, Adil, Amanah dan Bertaqwa, Islam pasti menjadi kuat dengan Sultan (Ketua Agama Islam), sebelum Islam menang di era Daulah Imam Mahadi nanti.

    Kebangkitan Kesultanan Ahlul Bait kali kedua adalah seiring kebangkitan Islam buat kali kedua, Islam menuju kemenangan, Islam tidak akan kalah-kalah lagi, Islam menuju daulah, Janji Tuhan itu Pasti.



    (Sila Klik Video Ini)
    "Janji Tuhan"

    BalasPadam